Olen löytänyt jälleen uuden harrastuksen: oman reseptikirjan värkkäily <3

Reseptikirjaan pääsee sellasia ruokia, joita olen itse tehnyt ja hyviksi todennut. Ja tietty ajattelin laittaa sinne kuvia ihmisistä ketä on ollu mun kanssa niitä syömässä (jos olen niitä tehnyt joihinkin illanistujaisiin yms. Vois tulla tylsä kirja jos joka kuvassa Paisti ja mä syötäis vaan kahdestaan Nauru)

Lauantaisissa Reginan keikan illanistujaisissa tarjolla oli seuraavaa:

 

Pikkupitsoja jauhelihatäytteellä, pestorullia....

Raikasta kanasalaattia....

Jälkkäriksi pavlovaa.

Hepa toi mukanaan salaatin ja ah niin hyvät pestorullat, nam pesto-lover ate them all! Niin Hepa niitä ei enää ole yhtään Nolostunut . Pavlovan kanssa kävi pikku hässäkkä kun marenki ei meinannut millään kovettua tarpeeksi. Joten kakkumallista pavlovaa ei pystynyt tekemään; nautimme siis torttumalliin! Mutta ihan hyvän makuista se silti oli.

Kävisin lauantai-iltapäivällä Tiimarissa kun tulin töistä ja näin pääsiäiskoristeita alessa... pakko oli ottaa tiput mukaan. Narsisti on ihana kevään kukka, oli pakko kaapata mukaan kauppareissulta kun oli Paisti kanto-apuna.

Vaatteita en kuvannut, kaivoin kaapista vaan jotain vanhaa päälle pantavaa.

Sunnuntai aurinkoisissa meiningeissä, onneksi. Tänään on päässyt vähän ulkoilemaan, mikä teki oikeen kutaa mun kevätdepikselle.... (mitä ei oikeestaan enää ees oo). Mutta viikonlopun summatakseni ilmat oli hyvät, erittäin hyvää seuraa rakkaista ystävistä <3 ja hyvän makuista sapuskia! Taas jaksaa ensi viikkoon Hymy

Besos,

M